maandag 1 augustus 2011

Home sweet home

Na drie weken kamperen is het heerlijk om weer thuis te zijn. Natuurlijk mis ik de vrijheid, de ruimte, de natuur... Maar wat is het heerlijk om 's nachts niet met je kaplaarzen en je zaklamp, naaktslakken ontwijkend, door de stromende regende naar het toiletgebouw te moeten banjeren. Onze eigen eenvoudige w.c. is pure luxe!



Desalniettemin ontvluchtten we vandaag ons appartement en zochten de natuur op. Niet de plattelandsnatuur, maar de stadsnatuur. Uiteraard.







Home sweet home is een idee van Barbaramama.

16 opmerkingen:

  1. Genieten he? Heerlijk, pure luxe. Veel plezier nog maar thuis. Drie weken kamperen, goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben ook wel heel veel pech gehad met het weer hoor!
    We beginnen aan onze 2e week vakantie hier,ik hoop dat jullie nog wel even lekker kunnen genieten van de aankomende dagen met mooi weer1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thuiskomen is het fijnste deel van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's!
    Zo mooi hoe die zonnestralen het plaatje verwarmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je eigen wc des te meer waardeert. Precies een van de redenen waarom ik geen kampeerder ben...
    Lekker, die stadsnatuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's!
    bewerkt? of was het zonlicht echt roze :)

    xxx lijn

    lijncreaties.blogspot.com

    (ps: ik volg je :) en ik vind het niet erg als je mij ook volgt)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kamperen is heerlijk, maar de wc is altijd ver weg....
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's!
    Gek he, dat je gewoon blij kan zijn met een w.c....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, die foto's...en ja inderdaad hebben we het toch maar goed en luxe met z'n allen! ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is heerlijk weer, echt lekker om buiten te zijn.

    groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lol voor de wc. Ook zonder kamperen vind ik het daarom leuk om thuis te zijn! En wat een mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. U stadsnatuur valt best mee. En u wc, daar zou ik ook graag zitten, ziet er een leuk plekje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave blog!
    Ik doe meteen al een boel zin op, om weer eens wat te maken met mijn eigen handen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is echt het fijnste aan vakantie: thuiskomen met je eigen ruimten en spullen! Mooi dat jullie vandaag ook nog hebben kunnen genieten van het prachtige weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom thuis!!! Heerlijk he...lekker weer in je eigen bed en idd op je eigen wc...enne onder je eigen douche...mmmmm zalig, da's t fijne van vakantie houden dat je uiteindelijk weer naar je eigen huisje mag!!!
    Mooie foto's van de natuur vlak bij huis!!!

    BeantwoordenVerwijderen