maandag 19 december 2011

Retro uit eigen (speelgoed)kast: Mr. Sunshine

Mag ik aan u voorstellen, mijn jaren zeventig held:


Mr. Sunshine!

Althans, ik heb mijn hele jeugd gedacht dat dat zijn naam was.
Maar net ontdek ik hier dat hij Hal Happy heet!

De familie Happy bestond uit vader, moeder en kind.
Helaas: begin jaren tachtig heeft de hond moeder te grazen genomen...




Klik hier voor meer retro uit eigen kast.

Heb je nog mooie spullen van vroeger en wil je ook meedoen? Leuk!
Je kunt onderstaand plaatje kopiƫren en gebruiken op je blog.




Graag met deze link eronder:
http://www.maarnietvangrijs.blogspot.com/p/retro-uit-eigen-kast.html

MamanonAankleedpopjeMarieke maakt en Pluisje doen al mee!


18 opmerkingen:

  1. Wat treurig, een drama in twee regels...arme mama Sunshine. Ik heb niet zo erg veel retro-uit-eigen kast (ben ik nog net te jong voor denk ik, ligt nog bij mijn ouders!) maar geniet erg van dat van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi geweldig! En wat sneu voor mevrouw Happy....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :D retro en toch hip zo'n single vader met kind ;)
    Leuk idee, misschien ga ik meedoen (ik heb nog genoeg retro liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou.... wel een knapperd hoor, ik snap dat je er verkikkerd op was. Zeker toen mevrouw Happy niet meer in de buurt was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze happy family heb ik ook gehad als kind! Moeder droeg in ieder geval een felgeel shirt. Ik heb ze jaren terug -nadat de jongens er volop mee hebben gespeeld- naar de kringloop gebracht; leuk om ze hier terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach... wat sneu voor moeder en kinders. Het is dat hij zo klein is, anders had ik lekker ding vader sunshine en zijn baby wel willen troosten (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n pareltje! Ik sluit me aan bij anderen hierboven; lekker ding is het ;)
    Ik doe niet mee, want dan zou ik na 1 post al klaar zijn ben ik bang....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o wat een super leuk idee!!!!! Maar mijn kast is helaas een beetje leeg. Ik heb ze allemaal gehad al die spulletjes maar het werd allemaal weer verkocht op van die rommelmarkten enzo... snif snif.
    Er komen wel weer nieuwe oude retro dingen nu in de kasten die ik opnieuw koop, maar dat telt natuurlijk niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die laatste foto, Man met Baby, geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze 'man' ziet er veel meer uit als BOP- (bewust ongebonden pappa) vader dan als weduwnaar. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mog zeg! In de jaren '80 kreeg ik van mijn oudere nicht al haar Barbiestuff met o.a. dit heerschap en het superschattige babietje! Identiek zoals deze hier!!! Ik wist dat het geen Barbiepoppen waren, maar zag ze verder nergens anders. De naam bleef me tot op heden dus onbekend!
    Mijn dochter speelt er nu Music for Life-kindje mee ! (die fantasie!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere single daddy ! :D
    Ik heb wel wat retrospul maar dat staat in dozen in de schuur, zonde eigenlijk....zodra ik het een beetje georganiseerd heb, wil ik wel meedoen (als die dag ooit komt)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg, retro daddy! Mijn kindjes spelen nu ook met speelgoed waar ik vroeger mee speelde. Wie weet schrijf ik binnenkort ook een retro speelgoed post.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, zeg !!! Heb hier ook nog enkele spulletjes uit de oude doos, dus doe graag mee :)

    groetjes,

    brigitte

    BeantwoordenVerwijderen