maandag 4 februari 2013

Zon in huis






19 opmerkingen:

  1. :-)in het echt mooi, des te knapper dat het op de foto staat !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi schaduwspel. En zag ik daar ook de schaduw van mevrouw Pauw?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik dacht ook een pauw voorbij te zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow- I just did the translate and it works well- I can make out a bunch of what you are saying- there may be some small issues but It works- thanks a bunch! I appreciate that and now I can read all of it- your engish is perfect...glad because i dont know Dutch/german- I think that is what it was? thanks again! i enjoy your blog and am glad I found it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha ha en wat een heerlijke foto;s krijg je dan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig (staat hierboven ook al), en ik zie monstertjes ipv pauwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Bij mij in de zon, zie ik alleen de vieze ramen en gekke vlekken in de zwarte keuken (maar wie verzint er dan ook een zwarte keuken?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is leuk zeg! Heerlijk die zon he?!

    BeantwoordenVerwijderen