zondag 31 maart 2013

Jullie zijn lief!

Wat een hoop lieve en leuke reacties kreeg ik
op mijn bericht van vorige week!!
Heel erg bedankt allemaal, ontzettend lief!
Veel medezwangeren ook, geweldig!

Ik was van plan om jullie allemaal een blogbezoekje terug te brengen,
maar dat is me nog niet gelukt, sorry...
Maar weet dat ik jullie reacties enorm waardeer!

Voor nu wens ik iedereen een heel goed paasweekend,
met veel hazen, kuikens en eieren!







Eierwarmers (min of meer) gehaakt volgens dit patroon.

8 opmerkingen:

  1. Jullie ook kleurige paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Die had ik even gemist!
    Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dagen gewenst..En proficiat met je zwangerschap geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaat het al wel beter met je?
    Fijne dagen en Geniet!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh van harte gefeliciteerd, je vorige berichtje had ik mislopen! Wat een fijn nieuws, geniet maar lekker van die luie bank en van het zwangerzijn. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne paasdagen en kom gerust eens langs haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb je vorig bericht niet gezien ? alsnog een dikke proficiat, super ....(ik word voor de 1e keer Oma , dochter is 16 weken zwanger :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had je berichtje nog niet gelezen, maar van harte gefeliciteerd!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen